Omschrijving
- Via Digiflow kunt u attesten aanbieden aan de eindgebruiker;
- Vertrouwelijke informatie beschikbaar via verschillende toegangen (‘contexten');
- Steeds duidelijk wie welke informatie opvroeg en waarom.
Kenmerken
- Context ‘Regularisatie verblijfsrecht': attesten opvragen om de solvabiliteit van het bedrijf te onderzoeken dat door een asielzoeker als werkgever wordt opgegeven (in regularisatiedossier);
- Context ‘Overheidsopdrachten': attesten opvragen om bedrijven te controleren op conformiteit met de wetgeving op overheidsopdrachten;
- Beschikbare attesten:
- de jaarrekeningen die bij de Nationale Bank zijn ingediend;
- het attest over de verklaring en de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen;
- het attest van inschrijving als btw-plichtige;
- het attest fiscale schulden;de rechtstoestand (niet failliet of gelijkaardige situatie);
- het attest erkenning van aannemers.
- Mogelijkheid tot nieuwe context voor een welbepaalde finaliteit;
- Eigen huisstijl;
- Authenticatie via eID of token
Gebruikers
Overheidsdiensten en –instellingen.
Voorwaarden
- Aanvraag bij deService Desk van het DG Digitale Transformatie;
- Veiligheidsbeheerder aanduiden;
- Ondertekenen protocolakkoord;
- Bijlage bij licentieovereenkomst voor gemeenten en OCMW's;
- Aanvraag toegang eindgebruiker bij zijn veiligheidsbeheerder (voor ambtenaren);
Toegang en ondersteuning
- 24 uur op 24, 7 dagen op 7 toegankelijk;
- Ondersteuning voor veiligheidsbeheerders, de lokale service desk van de gebruiker en/of eindgebruikers van de federale administraties van maandag tot vrijdag, telkens van 8 tot 18u (op openingsdagen van de federale overheid).
Voor meer informatie of om de dienst te gebruiken, kunt u contact opnemen met de Service Desk van het DG Digitale Transformatie op servicedesk.DTO@bosa.fgov.be, met vermelding van de referentie ‘S102 - Digiflow'.
Bestand: